
Modul hromadného nahrávaní fotografií ocení učitelky MŠ i rodiče. O co se nejvíce zajímají rodiče při rozhovoru s učitelkou v MŠ? Středem zájmu rodičů je jejich dítě a chtějí mít dobrý pocit z toho, že je o jejich děti dobře postaráno. Rodiče přímo prahnou po fotkách vlastních dětí a na webu školky hledají mezi všemi fotkami primárně své dítko. Maminky, které opouští své tříleté kluky nebo holčičky po skončení rodičovské dovolené, mohou být deprimovány obavami a strachovat se, zda bude jejich zlatíčko ve školce spokojené. Jestliže rodiče a děti společně pozorují fotografie na webu MŠ, ...
23.10. 2012

Když podzimní deštík do okenic ťuká
a žádná cesta nezůstane suchá,
školáci smutně sedí v lavicích,
zmizel jim letní úsměv na lících,
dejte jim pastelky, ať si malují
z pestrých barev opět se radují.
Déšť ťuká na okenice,
pestrých barev chce to více.
Školák doma neleží,
s naším webem soutěží.
Tak už také ...

Současným trendem ve vzdělávání v různých státech Evropy je zaměření se na předškolní vzdělávání dětí. Dotovaná verze stránek Scholastika pro školky může posílit důvěryhodnost školek, které chtějí získat více dětí k předškolnímu vzdělávání. Nyní navštěvuje školky vysoké procento dětí, přesto však ne všechny děti. Internetové stránky školky pomohou přesvědčit mnohé rodiče, že prostředí MŠ je pro ně dobrý základ v cestě k budoucímu vzdělání jejich dětí.
Některé maminky, zejména jsou-li na mateřské dovolené a starají se doma o další mladší dítě, neshledávají nutné umístit své dítě do školky. ...

V
případě, že vaše školka nemá vlastní www
stránky , jsou důvody pro jejich
pořízení velmi prosté. MŠ by měla jít s dobou, měla by rodičům dát vědět
o svých aktivitách a více s nimi komunikovat.
Ačkoli
mnoho školek rozhodujících se pro tvorbu nových www stránek volí jako důvody proti finanční záležitost školky, nové
www stránky vám mohou naopak získat
více financí. Chcete-li zapojit rodiče i firmy více do školního dění, web školky je ideálním prostředkem.
Větší
povědomí o vaší MŠ vám umožní provozovat
více mimiškolních kulturních aktivit, při nichž můžete třeba vybírat symbolické
vstupné. Při kulturních akcích děti i jejich rodiče získají mnoho krásných
zážitků a školka finance na svoji další činnost.
Umístění
sekce se jmény sponzorů na webu školky způsobí příliv dalších sponzorů. Váš přístup
může být buď pasivní a negativistický. Můžete si říci, že web školky je jen další
výdaj a ztrátová záležitost. Nebo se můžete aktivně podílet na tvorbě a
aktualizaci vašeho nového webu , nadchnout rodiče žáků i širokou veřejnost vaší
obce a získat tak mnohem více sponzorů, než byste doufali. Pusťte se aktivně do
zajímavých projektů a dejte o sobě více vědět. Možná budete překvapeni, kolik
sponzorů vám ...

Čím se liší webdesign školky od designů ostatních www stránek? Webdesigny mateřských škol bývají velmi hravé, barevné a zábavné, tvořené tak, aby se líbily dospělým, ale také dětem, které školku navštěvují. Častým motivem webdesingů školek jsou obrázky dětí, při různých aktivitách, ale také hračky či výtvarné pomůcky, evokují prostředí školky, která připravuje děti ke snadnému vstupu do první třídy základní školy.
Školka je první institucí, kterou dítě navštěvuje. Webdesign školky by měl navozovat pocit příjemné atmosféry, láskyplného a kreativního prostředí mateřské školy, ve kterém se dítě nebude bát a strádat, ale bude mu umožněno všemožně rozvíjet vlastní schopnosti a talenty a nenásilně se zapojit do kolektivu svých vrstevníků. Školka učí děti prvotní komunikaci s vrstevníky i autoritami v podobě učitelek, připravuje je na budoucí život, který nebude vždy jednoduchý. Web mateřské školy je účinný komunikační nástroj. Jeho poznání již v předškolním věku umožní dětem rychleji se zorientovat ve světě moderních komunikačních prostředků a bude je motivovat k učení již před ...